Profile Photo

اهمیت بازاریابی Things To Know Before You Buy

  • Public Group
  • 4 months, 2 weeks ago
  • 0

    Posts

  • 1

    Members

Description

تبلیغات اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر قرار نمی‌دهد. فقط کاربر را برای آشنایی با محصول یا خدمتی بمباران می‌کند. در حالی که مهمترین هدف در بازاریابی محتوا ارزشمندی محتوا و رضایت مخاطب است.

برقراری ارتباط میان مشتریان و کسب و کار که در نهایت باعث افزایش وفاداری می‌شود.

جذب مخاطب نیز شامل جذب مخاطبان جدید و حفظ مخاطبان قبلی و در نهایت کسب درآمد از تولید محتوا می‌شود.

این کتاب اثر جو پلیتسی و ترجمه سجاد خزایی و مریم نجفی است و به ارائه روش‌هایی برای فروش بیشتر با تبلیغات و بازاریابی کمتر می‌پردازد.

در قسمت پایانی راهنمای بازاریابی محتوایی، دربارۀ چگونگی هدفگذاری مجدد و به‌روزرسانی محتوای قدیمی صحبت می‌کنیم.

تفاوت استراتژی بازاریابی محتوا با استراتژی محتوا و برنامه محتوا

حالا شروع به تولید محتوا کنید. محتوای تولیدی شما می‌تواند در سایت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و … منتشر شود و به دست مخاطبانتان برسد.

در تصویر زیر محتوای پیشنهادی برای هر مرحله از قیف فروش را مشاهده می‌کنید که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

آنها به طور مرتب محتوای جدید تولید می‌کنند تا توجه مخاطبان و تعامل آنها را جلب نمایند. اطلاعات مرتبط با هر نوع سفری در این بلاگ وجود دارد. این بلاگ مبتنی بر برند در جهت دستیابی به اهداف شرکت و جلب مشتریان جدید در جهت افزایش آگاهی از برند، فعال است.

(و اینکه بنده قصد دارم تولید محتوا در رابطه با موضوع فیلم و سینما انجام بدم)

تمامی دلایلی که باعث می‌شوند بازاریابی محتوا مهم باشد باعث موفقیت کسب و کار نیز می‌شود. با تولید محتوا ترافیک سایت افزایش یافته و به مرور رتبه سایت بهتر می‌شود. مخاطبان به سایت شما جذب شده و اگر محتوا باکیفیت باشد به شما اعتماد می‌کنند. اعتماد باعث می‌شود درصد احتمال تبدیل کاربران به مشتری افزایش یاید.

بعد باید دوباره نگاهی به انواع محتواهایی که قبلاً به آنها اشاره شد بیاندازید تا ببینید که باید کدامیک را انتخاب کنید.

بازاریابی دیجیتال ۱۲۸ بازاریابی محتوایی ۶۰ بازاریابی ۴۵ اینفوگرافیک ۲۵ ارائه حرفه‌ای ۱۷ گزارش نویسی ۵ دیتاژورنالیسم ۴ دیگر ۱ ابزارهای دیجیتال ۱

بسیاری از کسب‌وکارها از تولید محتوای شخصی شده مربوط به هر مرحله از چرخه خرید عاجزند. پیام شخصی‌سازی شده فقط به این معنی نیست که باید افراد را بر اساس ویژگی‌های جمعیتی هدف‌گیری کرد، بلکه به معنای تولید محتوای فعالانه و مناسب برای هر مرحله از سفر مشتری است.

If you enjoyed this article and you would certainly like to get more info relating to انواع محتوا از نظر مضمون kindly go to our own web-page.

Get The latest news

Join the Metaverse community mailing list